Алматы қаласы Білім басқармасының
«№163 жалпы білім беретін мектеп"»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(727) 262-00-83
Есепші бөлімі:
+7(727) 262-00-83
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Кадрлық сапаны талдау
17
октябрь
2024

Кадрлық сапаны талдау


 
 
 

 Құжаттар атауы


 
 

 Файлды қарау

1


 Мұғалімдердің аттестаттау бұйрықтары

 
 

https://drive.google.com/file/d/1dBQw_6_yn83Dxab6SDATsYS6-ql2QygV/view?usp=sharing

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1mmcd_RskyoMgVOeHGJe60H_iJs7gC4Jo/edit?usp=sharing&ouid=117929889601462276953&rtpof=true&sd=true

2


 Тарифтеу және штат кестесі
  

2022-2023 оқу жылының штат кестесі

https://drive.google.com/file/d/1cf89YQ9H9l5eajn3fRhPDoTPhn05d5At/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1tw3VcCQY5k2-VUgjqd1TCGzUwotSDGbh/view?usp=sharing

2023-2024 оқу жылының штат кестесі

https://drive.google.com/file/d/14fPPL66e0J5Rh_CCkMsSxUrIGODt83P2/view?usp=sharing

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1pFZaW4gvxadz7Lvo2kp8fW8osbK2TV58/edit?usp=sharing&ouid=117929889601462276953&rtpof=true&sd=true

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1mPvNL0c7mo9ei0AzgXAVpznIm9rq5OHI/edit?usp=sharing&ouid=117929889601462276953&rtpof=true&sd=true

https://docs.google.com/spreadsheets/d/15jTvSWOxm4k2TH3-W9pq6VfSSvE6AMEC/edit?usp=sharing&ouid=117929889601462276953&rtpof=true&sd=true




 
2024-2025 оқу жылының штат кестесі
 
 

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1LWS8R5afoQM0aFiSmbYILH4tvoK-faiX/edit?usp=sharing&ouid=117929889601462276953&rtpof=true&sd=true

3


 
  №7 қосымша
 
 
 

https://drive.google.com/file/d/1-cKjA4PJcwSVlC6rK4t2qFUHnT7PbZc7/view?usp=sharing

4


 
Біліктілікті арттыру курстарының сертификаттары
 
 
 
 



 
5
 
 

Санат сертификаттары

https://drive.google.com/file/d/19GJrhGotFBuz4khC8TuZL_n0w-rNa6qU/view?usp=sharing

6


 
Дипломдардың көшірмелері
 
 
 

https://drive.google.com/file/d/1XUscQ8QJrrOgVnea2G416Kno4gVJHAZv/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1j4D_KKQnGAjNkyqiWpz2dUhNTtmd_bd6/view?usp=sharing


Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы: